You are currently viewing הנאגטס נגד הרוקטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הנאגטס נגד הרוקטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ביום שבו כולם ידברו על עסקאות, בחירות דראפט, מהלכים עתידיים, טנקינג וכיו"ב, אצלינו מדברים כדורסל עם שני משחקים גדולים במיוחד כאשר שתיים מהקבוצות הקשוחות בליגה יפגשו במיאמי כשהת'אנדר המצוינים, שהולכים והופכים לאחת הקבוצות החביבות עליי בליגה, יגיעו העירה, ובמשחק המאוחר יוסטון תגיע לדנבר לקרב צמרת מערבי ענק בין דנבר שמנסה להמשיך ולהיאחז בפתיחת העונה הנהדרת שלה מול יוסטון שנמצאת במומנטום נהדר. וגם כאן לא יפקד לחלוטין מקומה של עסקת פורזינגגס כאשר קבוצתו לשעבר ניו יורק ניקס תפגוש את בוסטון.

אז בואו ניגש לאקשן!

שארלוט הורנטס (26-24) – ממפיס גריזליס (32-20) 2:00:

הקריסה של ממפיס אחרי פתיחת עונה נמשכת. עם נצחון 1 בעשרת המשחקים האחרונים וגם הוא במשחק צמוד על אינדיאנה שמנסה להתאושש מטראומת אובדן אולדיפו, קשה להתכחש לעובדה שתם עידן גאסול וקונלי בממפיס. היה מספיק לראות את הפנים של גאסול כשטאונס קלע עליו את סל הנצחון בהארכה עבור מיניסוטה כדי להבין שנמאס לו מהעניין הזה לגמרי.

גם הפציעות לא עוזרות לסיטואציה המורכבת שנוצרה אצל הגריזליס. הלילה ג'קסון, טמפל וקונלי בספק, כספי צפוי להחסיר כמה ימים נוספים לפחות ודילון ברוקס, כוכב אחת הסאגות המוזרות בהיסטוריה של הליגה, גמר את העונה. מה שבולט בתקופה הזאת הוא שה-DNA של הקבוצה לא בהכרח נפגם, היא עדיין קבוצה קשוחה עם הגנה טובה, ובארבעת המשחקים האחרונים שלה, להזכירכם ב-3 מתוכם היא הפסידה, היא לא ספגה יותר מ-103 נקודות. אבל ההתקפה שלה בקריסה, עם 100.5 נקודות למשחק בליגה של היום רחוק כנראה שלא תגיע.

ההורנטס מנגד ממשיכים עם הבינוניות שמלווה אותם לאורך כל העונה ודומה שכל תקווה שבאיזשהו שלב היא תפרוץ קדימה כבר התבדתה זה מכבר, אבל במזרח זה יכול אפילו להספיק לה לפלייאוף. ההורנטס עם 5 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים כשהם מחליפים נצחון בהפסד מדי משחק, ולפי החוקיות הזאת כמו גם לפי פער היכולת בשבועות האחרונים זה צריך להיות נצחון ביתי.

שתי הקבוצות נפגשו רק לפני שבוע בממפיס, ושארלוט נצחה בקלות עם יכולת טובה של קמבה ווקר ובאטום, כשטוני פרקר (שבספק להערב) נתן יכולת טובה מהספסל, אין סיבה להאמין שהלילה יהיה שונה.

שאלה לדיון: האם קמבה ווקר הוא בשורה הראשונה של הרכזים בליגה?

הימור: שארלוט ב-14

ניו יורק ניקס (40-10) – בוסטון סלטיקס (19-32) 2:30:

בוסטון היא אחת הקבוצות המסקרנות של העונה בגלל הדואליות שעוטפת אותה. מצד אחד מאזן טוב, ריצה בצמרת המזרח, חזרה של פצועים לכושר, מאמן מוערך ומועדון מהמפוארים והמעוטרים בליגה. מצד שני קיירי ארווינג פותח על הצעירים על כך שהם לא "משחקים ברמת אליפות" וכמה מאותם צעירים מדברים על מעבר לקבוצה אחרת בגלל מעט מדי זמן משחק ומעט מדי זמן כדור. בנוסף זה נראה דיי ברור שמי שהיה אמור להיות הסופרסטאר השני שלהם – גורדון היוורד, כבר לא ישחק ברמת סופרסטאר והוא לכל היותר יכול להיות שחקן משלים איכותי, נכון לעכשיו מהספסל.

כל השאלות שאנחנו שואלים לגבי ההיררכיה, סגנון הכדורסל של בוסטון בעיקר בדקות האחרונות והיכולת שלה להתחרות באמת יחכו למשחק הביתי מול אוקלהומה, כי הלילה הסלטיקס יפגשו את הקבוצה החלשה בליגה, שהלכה על מהלך שמשמעותו ריסוק מוחלט של הקבוצה בטווח הקצר, על מנת לפנות מקום בתקרת השכר לעתיד. אם הניקס אכן ילכו על ביי-אווט למת'יוס ו/או ג'ורדן, הם ירוקנו לחלוטין את המחויבויות שלהם לשכר ואז בתרחיש האופטימי ימצאו את עצמם בתחילת העונה הבאה עם דוראנט, סופרסטאר נוסף וציון יתכן שהם יכולים סוף סוף לבנות קבוצה מנצחת במדיסון סקוואר גארדן.

אבל אנחנו רצים יותר מדי קדימה, הלילה זאת אמורה להיות אחת מקבוצות הניקס החלשות ביותר שעמדו אי פעם במדיסון סקוור גארדן, כאשר נכון לכתיבת שורות אלו לא ברור האם מת'יוס סמית' וגו'רדן בכלל יוכלו לשחק, ונטיליקינה ומודאי פצועים.

נקודה לדיון: האם הניקס יכולה לבנות קבוצה מנצחת בעונה הבאה? איזה שחקנים חופשיים יהיו אופטימליים עבורה לאור הסגל הקיים?

הימור: הסלטיקס ב-20

מיאמי היט (25-24) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (18-32) 3:00 (5 לייב):

מיאמי עדיין ללא דראגיץ' מחפשת נצחון שיזניק את העונה שלה. בדומה לשארלוט גם מיאמי לא מצליחה לצאת מהבינוניות שלה. 5 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, רובם מול יריבות חלשות כאשר הקבוצה אפילו לא הצליחה להוות יריב לקבוצות פלייאוף כמו בוסטון והקליפרס, והגדילה לעשות עם תבוסה מביכה לשיקאגו 89-105.

בשלושת ההפסדים האחרונים שלה, מיאמי נתקעה על פחות מ-100 נקודות ומול שיקאגו נעצרה על 85 בלבד. לא מופע רגיל לקבוצ ההתשיעית מהסוף ביעילות התקפית, חמישית מהסוף ב-True Shooting ושביעית מהסוף בקצב משחק. עם זאת מיאמי מצליחה להחזיק את הראש מעל המיים עם קשיחות הגנתית ויכולת טובה בריבאונד (שביעית בליגה).

הלילה הם יפגשו קבוצה שסופגת הרבה אבל קולעת הרבה יותר. אוקלהומה קולעת מעל 120 נקודות בממוצע לערב ב-5 המשחקים האחרונים והיא סופרת כבר 6 נצחונות רצופים, כשהיא נראת נהדר ומוצאת איזון בשלושה מימדים: בהתקפה כשפול ג'ורג' תופס את תפקיד הסופרסטאר לצד ווסטברוק. בין ספסל לחמישיה כששרודר עולה מהספסל ומראה יכולת של סקורר ברמה גבוהה. ובין הגנה להתקפה כשגראנט ואדאמס משמשים כאינפורסרים.

הלילה פרגוסון ואדאמס בספק למשחק ואנדרה רוברטסון עדיין פצוע ל-3 שבועות נוספים, כשיהיו לאוקלהומה את כל השחקנים שלה כשירים, אם זה יקרה העונה, אוקלהומה היא קבוצה כשאתה מסתכל עליה, שאולי יותר מכל קבוצה אחרת יכולה לאתגר את גולדן סטייט העונה וזה לבד סיבה לעקוב אחריה.

שאלה לדיון: האם אוקלהומה היא הקבוצה עם המצ'אפ הפוטנציאלי הטוב בליגה מול הווריורס?

הימור: אוקלהומה ב-12

יוטה ג'אז (23-29) – אטלנטה הוקס (34-16) 4:00:

עם 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ואחרי שלושה נצחונות רצופים הגיעה יוטה לפורטלנד במצב רוח מרומם רק כדי לחטוף 132 נקודות ותבוסה קשה. זה היה ההפסד השני של יוטה מול פורטלנד בחמשת המשחקים האחרונים שלה, האם זאת בעיית מצ'אפ או שיוטה באמת עדיין לא התגברה על הבעיות שלה בתחילת העונה?

הלילה השאלה הזאת לא ממש תעמוד למבחן כשהג'אז יארחו את אחת הקבוצות החלשות בליגה ובאופן פרטני את הקבוצה שטוענת לכתר ההגנה הגרועה ביותר שבה. אטלנטה סופגת 118 נקודות לערב. עם זאת ההוקס נמצאים במגמת התאוששות מסוימת, עם 2 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים היא כבר לא הבדיחה של הליגה והיא בהחלט קבוצה טובה יותר מהניקס ופיניקס שמהוות את החוליה החלשה ביותר בשלב הזה של העונה.

עם זאת, פערי האיכות בין השתיים ברורים, כדי לנסות ולצמק אותם נראה שאטלנטה תהיה חייבת לנסות לייצר משחק מבולגן שיעלה לסקור גבוה, מקום שבו יוטה שקולעת רק 108.6 לערב, וסופגת רק 105.7 מרגישה פחות בנוח. כדי לעשות זאת היא תנסה לנצל את חסרונם הצפוי של ספלושה, אקסום וראול נטו.

שאלה לדיון: מה התקרה של יוטה העונה?

הימור: יוטה ב-13

דנבר נאגטס (15-35) – יוסטון רוקטס (21-29) 5:00 (ערוץ 5):

שתי קבוצות במומנטום נהדר יפגשו הלילה בדנבר, אבל מרבית השיח יהיה סביב שני שחקנים ספציפיים שמגיעים למשחק הזה בכושר MVP.

דנבר משיגה 4 נצחונות רצופים ו-7 נצחנוות בעשרת המשחקים האחרונים, ואם היה נדמה שהיא מתחילה לשקוע עם הפריצה של הווריורס קדימה והחזרה של הרוקטס לעניינים הרי שלנאגטס חשוב להבהיר שהם עדיין כאן. הם הראו הרבה אופי מול ממפיס כשכבר פגרו ב-25 אבל מהנקודה הזאת נעלו את ההגנה שלהם והצליחו לנצח כשגם מול ניו אורלינס הם התקשו אך יצאו בסוף עם ה-W. האופי הזה מאפשר להם לצלוח את מה שנראה כסוג של משבר אמצע העונה.

המשבר הזה נובע בין היתר מחסרונו של ג'אמל מארי, הקלע השני הכי איכותי של הקבוצה שיחסר להם גם במשחק הלילה. מי שמפצה על היעדרו הוא כמובן ניקולה יוקיץ', שקולע 20.1 נקודות לערב באחוזים נהדרים, ומוסיף גם 10 ריבאונדים וכמעט 8 אסיסטים. התרומה המאוזנת הזאת מולידה קריאות MVP MVP מאוהדי דנבר, אבל כשהם ישחקו מול יוסטון הלילה, הקריאה הזאת עלולה להישמע מעט מגוחכת.

כי הלילה, הם יפגשו שחקן שקלע 32 או יותר ב-24 משחקים רצופים ומה שהכי מדהים בזה הוא, שהוא עשה זאת גם כשהקבוצה שיחקה ללא כריס פול וגם לאחר שהגארד חזר לפעילות. הממוצע של הארדן עומד על 36.3 משחק העונה עם 5 משחקים של 50 נקודות או יותר, כולל משחק שיא אישי של 61 נקודות מול הניקס בשבוע שעבר.

אבל ליוסטון יש גם לא מעט בעיות והראשונה שבהן היא הפציעה של קלינט קאפלה הנפלא, מה שמעלה דיבורים רבים על קליטת ג'ורדן אם זה יחתך על ידי ניו יורק. בינתיים מי שממלא את החלל ועושה זאת נהדר הוא קנת' פאריד. בחמשת המשחקים הראשונים שלו המאנימל קולע 15 נקודות ולוקח 10 ריבאונדים והוא מספק דאבל דאבל כמעט בכל משחק מה שמאפשר לגוון מעט את הרוטציה הקצרה של יוסטון.

שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה ובשתי הפעמים הרוקטס נצחו בפער דו ספרתי, עם זאת הלילה כשהמשחק ייערך בדנבר וכשהקבוצה הביתית נמצאת במומנטום חיובי, התחושה היא שנהנה ממשחק יותר צמוד, ובוודאי איכותי כשהפלייאוף הולך ומתקרב בצעדי ענק, לא מומלץ להחמיץ.

שאלה לדיון: האם ג'ורדן יכול להיות חתיכת הפאזל החסירה ליוסטון על מנת לחזור להתחרות?

הימור: יוסטון ב-5

Subscribe
Notify of
167 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אפלטון
אפלטון
01/02/2019 14:12:41

תודה דור.
שווה להזכיר שכריס פול בספק למשחק הערב.
שומרים אותו למחר

מנחם לס
מנחם לס
01/02/2019 14:14:32

קמבה הפך לרכז מהשורה העליונה. לא חושב ש-OKC היא היריב המסוכן ביותר של הווריורס. הבוסטון הם המסוכנים אבל הם חייבים להתחבר. דנבר – יוסטון, המשחק של הערב.
תודה דור

המקצוען
המקצוען
01/02/2019 14:15:23

כל הכבוד על הסיקור!
הבריאות של פול היא המפתח של יוסטון וכמובן גם היכולת של ארדן במאני טיים.
אנדרה ג'ורדן שחקן מצויין אבל רחוק מאוד מלהיות גיים צ'יינג'ר מול הגולדן סטאט או הלייקרס.

עידן
עידן
01/02/2019 14:31:07

תודה רבה
1-קמבה לדעתי לא בשורה הראשונה
קארי-קיירי-הארדן-פול-לילארד אלו החמישייה הראשונה אצלי.
הוא כרגע לדעתי במקום ה 7 אחרי ווסטברוק.
אם סימונס יפתח קליעה סבירה הוא עוקף את כולם
2-הכל תלוי אם הניקס יוכלו להביא שחקני דרג א כמו דוראנט קיירי קוואי.אם לא לא הייתי נותן חוזי מקסימום לשחקני דרג ב כמו האריס קמבה.זה אומר להיתקע כמו וושינגטון וממפיס שלא מצליחות להיפטר מהחוזים של וול וקונלי שגם הם מדרג ב.
זאיון בדראפט זה יהיה פצצה

3-כן אוקלהומה לדעתי זה המצ אפ הכי קשה לווריירס במערב השנה וזה יהיה גמר המערב

4-לא רואה את יוטה עוברים סיבוב ראשון בפלייאוף השנה.אולי נגד פורטלנד אבל גם שם הם אנדרדוג

5-לא מבין למה יוסטון צריכים את דיאנדרה.יש להם את קאפלה פאריד וננה.יותר חשוב שחקנים בעמדות 3 או סטרץ 4

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 19:55:53
Reply to  עידן

פול? פול גורג אני מקווה ולא כריס פול

רפיקי
רפיקי
01/02/2019 15:06:40

הערב בתפילת שבת אתפלל שדנבר תנצח

Berch
Berch
01/02/2019 16:04:28

קמבה בשורה הראשונה כי חוץ ממנו (וממיקל ג'ורדן) אין שם כלום ובכל זאת הקבוצה באיזור ה 50%
בהחלט שחקן בעל ערך
אחלה פרוויו
🙂

עידן
עידן
01/02/2019 18:06:20

Kyrie Irving asked if his mindset has changed regarding re-signing with Boston: “Ask me July 1.” He says he’s going to do what’s best for his career.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/02/2019 18:11:16
Reply to  עידן

נורות אדומות מבזיקות ואזעקות מהדהדות עכשיו במשרד של דני איינג'.

אסף
אסף
01/02/2019 18:50:39

מיום ליום קיירי אירווינג לפחות עלי הופך ליותר ויותר מאוס ההתנהלות התקשורתית שלו מול הסלטיקס.

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 19:58:51
Reply to  אסף

הוא רק עושה מה שלמד בקאבס.
העין של באורון שואבת את כולם. הטבעת מעבירה אותם על דעתם מיי פרשס מיי פרשס 🤣🤣🤣

מי זה בליבו באגינס? איזייה תומאס? 😄😄😄

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 19:49:26

לגמרי חחחח צריך גלאי עשן😄😄😄

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 19:54:47

אם לברון מנחית את קיירי ודיוויס הוא הgoat של הסוכנים. איזה צחוקים זה יהיה ואז זה 2 סופרסטארים ולא סופרסטאר ואולסטאר כמו שהיה רגיל.
דיוויס במקרה הזה יהיה לאב+ קאפלה קאץ אן שוט והלייאופ הלך לו התהילה 😄😄😄

אני רק מתאר לי את התגובות פה בהופס ואת גיא במיוחד.

יותר מזה אני אני מתאר לי את פרסטי מרים טלפון לאיינג ואומר לו אל תדאג עברתי את זה 😄😄😄

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 20:00:52
Reply to  עידן

אם קיירי בלייקרס המכתב התנצלות כנראה היה התנאי של לברון 🤣🤣🤣🤣

KingJames23
KingJames23
01/02/2019 23:08:32
Reply to  עידן

He asked for those BIG BOY responsibilities 🤷🏽‍

ולדי קוגן
ולדי קוגן
01/02/2019 18:11:00

אהבתי ולהלן תשובותיי-
1)שורה ראשונה לא אבל שורה שנייה בהחלט, ובקבוצה טובה יכול להיות באותו לבל כמו קיירי
2)תרחיש אופטימי-דוראנט קיירי וציון.
3)בהחלט כן אם ראס שומר על הראש ולא משתולל(כן אני יודע שאני מבקש הרבה)
4)סיבוב שני גג
5)לא ממש. הם צריכים חתיכה כמו גבה

פאקו
Admin
01/02/2019 19:31:08

אחלה פריוויו דור. תודה רבה. ערב עם משחק מעניין אחד.

ddd
ddd
01/02/2019 20:05:31

תודה.
וויד ונובינצקי צורפו לסגלים לאולסטאר

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 20:08:00

אם אתם איינג אתם עושים עכשיו טרייד על קיירי?🤣

ערב פח היום. במשחק המעניין היחיד דנבר מנגבים את הארדן

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 20:08:31

בהנחה שמורי משחק לא דריל

עידו גילרי
עידו גילרי
01/02/2019 20:46:36

מיקי זה בשבילך.
חבר אתה חסר:
https://www.youtube.com/watch?v=1pruoxmrcLw

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/02/2019 0:09:18

🙂
הקהל יודע שאנשים "רגילים" לא יכולים ליירט עטלפים…

מלובני
מלובני
01/02/2019 21:15:52

תתארו לכם שאתם מתעוררים לעולם שמחר קיירי עבר מבוסטון וAD הגיע בשתי טריידים נפרדים ולא קשורים אחד לשני .

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 21:53:06
Reply to  מלובני

לפי ההתבטאויות של קיירי זה ריאלי 🤣🤣

I’ve spent the last 8 years trying to do what everybody else wanted me to do in terms of making my decisions and trying to validate thru the media, thru other personnel, managers and I don’t owe anybody sh*t.” —@KyrieIrving this AM about his future FA decision

איינג כדאי שתעניש אותו בטרייד למיניסוטה או אריזונה

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 21:56:34
Reply to  מלובני

יום ו הבא אנחנו קמים בבוקר חם מהתנור: קיירי ודיוויס בלייקרס 🤣🤣🤣🤣 איזה מצחיק זה יהיה

עפיפון
עפיפון
01/02/2019 21:58:25

1. האם קמבה ווקר הוא בשורה הראשונה של הרכזים בליגה?
שניה. ראשונה בכל עידן אחר.
2. האם הניקס יכולה לבנות קבוצה מנצחת בעונה הבאה? איזה שחקנים חופשיים יהיו אופטימליים עבורה לאור הסגל הקיים?
מנצחת בוודאי, במובן של 42 נצחונות, לא כזה סיפור במזרח. הבעיה תהיה הלאה, עם ההנהלה הגרועה בליגה.
השחקן האידאלי הוא קיירי ארווינג. השחקן הכי מלהיב בליגה (bar none), שגם גדל בג'רזי. זו התאמה משמיים.
3. האם אוקלהומה היא הקבוצה עם המצ'אפ הפוטנציאלי הטוב בליגה מול הווריורס?
לא ואין כזו. השאלה חסרת טעם. כל עוד דוראנט בגולדן סטייט, אין לאף קבוצה שום מצ'אפ והיתכנות לנצח בסדרה. נסו בשנים הבאות.
4. מה התקרה של יוטה העונה?
כניסה לפלייאוף, אולי עם יתרון ביתיות, אולי אפילו מעבר סדרה אחת. nothing to right home about.
5. האם ג'ורדן יכול להיות חתיכת הפאזל החסרה ליוסטון על מנת לחזור להתחרות?
לא. ר' 3.

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 22:09:31

טוב טעיתי לגבי קיירי הוא אומר לאיינג בכל צורה שהוא לא ממשיך. הוא אמר הכל חוץ מאני רוצה מחוייב וישאר בבוסטון. הוא עונה תשובות עלומות בסגנון השיקוץ והקאפסנייק. שאני מחבר לזה את מכתב ההתנצלות לתאגיד עולה מסקנה אחת….קיירי יחתום בקלאץ ספורט בקיץ😎
מצטרף למחנה עידן והאשך. קיירי לברון דיוויס איום אמיתי על הלוחמים. את יתר הנגרים לברון יאסוף בהמשך. רונדו לאנס מגי פופ וצנדלר יוכלו לחתום שם מחדש בקיץ אם יכללו בחבילות טרייד כלשהם עכשיו

ראס א שטן
ראס א שטן
01/02/2019 22:24:49

Lord of the rings: return of the king

מורדור= ראשמור

סאורון=לברון
פרודו באגינס=סטפן קרי
גנדלף=דוראנט
אראגורן=הארדן
סארומן=קיירי
אורק=דיוויס
גולום= קאזינס
לגולס=קליי
בורומיר=דריימונד

אוכל שועית
אוכל שועית
01/02/2019 22:39:39

בוסטון, לתשומת לב:

Shams Charania
‏Verified account @ShamsCharania

Sources @TheAthleticNBA @WatchStadium: The Boston Celtics aren't a preferred destination long-term for New Orleans star Anthony Davis, and in Davis’ mind, remain a rental option.
6:26 PM – 1 Feb 2019

אפלטון
אפלטון
01/02/2019 22:39:53

האמת שאני אף פעם לא הייתי משונאי לברון, אבל הצורה שהוא מתנהל יכולה להעביר גם את האוהדים שלו מדעתם. החיבור המכוער לקלאצ' ספורט בעזרת סוכנות שברור שהוא מעורב בה באופן ישיר (גם אם לא "הוכח" על ידי העלאק סוכנים שהליגה שלחה לבדוק) זה מבחינתי חציית גבול אדום של התנהלות של גוף במשבר. הליגה הזאת הופכת בדיחה עם כל שנה וההשוואות לWWE הולמות.
עוד דבר שברור הוא שהרעיון של ה"סופרמקס" פשוט לא עובד והפך לחרב פיפיות כלפי קבוצות הבית מהשווקים הקטנים. חייבים למצוא לזה פיתרון והאמת שאני לא רואה אחד באופק. כולנו צריכים להיות אוהדי אוקלהומה בעולם כזה.

Berch
Berch
01/02/2019 22:52:33
Reply to  אפלטון

ההשוואות לWWE…..
בתור מעריץ שרוף כשעוד קראו לזה WWF קרעת אותי מצחוק.
אפילו מכרתי מרצ'נדייז כשהם הופיעו בהיכל נוקיהו…. הברזתי פנימה לראות את מחמל ליבי ברט "דה היט מן" הארט.
היה מגניביסנט
🙂

apelton
01/02/2019 23:05:40
Reply to  Berch

ברט הארט? Undertaker all the way

Ljos
Ljos
01/02/2019 23:23:31

אם דנבר מנצחת את המשחק היום, מאלון צועד צעד ענק לקראת אימון קבוצת לברון באולסטאר על חשבון סטיב קר.
רקאומר.

Ljos
Ljos
01/02/2019 23:46:28

ואם כבר רדיט (מישהו הזכיר רדיט, לא? לא נורא), קודם כל התגובה הכי טובה שראיתי שם למעבר של פורזינגיס לחיקו של קיובן:
Last time Cubans accuired eastern european firepower almost caused a world war.
ודבר שני, זו תיאוריה שמשלבת את ההיסטוריה הניקסית וההודעה של פורזגרוס שדברים עוד יתבהרו בהמשך לכדי מחשבה שאולי הענק הלטבי כבר קרוב מאוד לכושר משחק וביקש לעזוב את הניקס שרצו לסיים את הטנק העונה בלי הפרעות.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/02/2019 23:49:03
Reply to  Ljos

ענק.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/02/2019 0:12:14
Reply to  Ljos

גדול 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/02/2019 0:20:22

תודה רבה דור, אחלה פריוויו ללילה מעניין.

1. האם קמבה ווקר הוא בשורה הראשונה של הרכזים בליגה?אני לא יכול להגיד כן באופן פוזיטיבי מאחר והוא לא שיחק אף פעם ברמות הגבוהות של הפלייאוף. מצד שני, לשרלוט יש נטיה לעשות לאנשים רגרסיה לממוצע… אז יתכן שיש לו את הפוטנציאל. אם וכאשר יעזוב נדע.
2. האם הניקס יכולה לבנות קבוצה מנצחת בעונה הבאה? איזה שחקנים חופשיים יהיו אופטימליים עבורה לאור הסגל הקיים? לא יודע. תיאורטית כן, מעשית הם נכשלים בכך באופן כמעט עקבי מאז שנות השבעים, אז זה מסוג הדברים שאצטרך לראות כדי להאמין. מה שכן – שיחשבו טוב טוב על הסינרגיה בין הכוכבים והכימיה ביניהם, שלא יגמרו כמו הקליפרס.
3. האם אוקלהומה היא הקבוצה עם המצ'אפ הפוטנציאלי הטוב בליגה מול הווריורס? לדעתי לא – בוסטון, מילווקי וטורונטו לדעתי עדיפות עליה, אבל בלי קשר לאחרות – הכל תלוי במצב רוח של ראסל.
4. מה התקרה של יוטה העונה?
סיבוב שני, וגם זה בקושי.
5. האם ג'ורדן יכול להיות חתיכת הפאזל החסרה ליוסטון על מנת לחזור להתחרות? לדעתי לא, הוא יתרום אבל לא ישנה משמעותית את המצב.

Benjo
Benjo
02/02/2019 0:28:11

תודה מיקי – נתרום את השני שקלים שלי:
1. ברור
2. הפעם זה על אמת. הניקס יכולים חד משמעית.
3. לדעתי הבאקס
4. סיבוב שני
5. לא

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
02/02/2019 2:04:41
Reply to  Benjo

בשמחה ידידי, אני פותח חברה שמספקת שירותי חסכון בגלילה למעלה בפוסטים של דור בימי שישי – המיליונים בדרך… ואתה תמיד תיזכר כלקוח הראשון 🙂

Benjo
Benjo
02/02/2019 7:23:12

🙂

Benjo
Benjo
02/02/2019 0:20:53

אחלה פריוויו תודה דור.
קראתי עכשיו שיש "עניין הדדי" בין הסאנס ללונזו.

@כמה עוד גרוע העסק יכול להיות.

מזעזע אם הם חושבים עליו ברצינות.
מזעזע.
סליחה מכל חובבי לונזו באתר – אבל הסאנס חייבים pg שורה ראשונה במיידי. לונזו לפי היכולת הנוכחית שלו לא יכול לשחק אפילו רכז פותח בליגה בעייני.פוינט גארד חייב את הקליעה בליגה של היום ואת זה אין לו וכנראה גם לא יהיה.

אפלטון
אפלטון
02/02/2019 0:29:25

אגב גובר לא סתם בכה שהוא לא נבחר לאולסטאר, הוא הפסיד על זה מיליון דולר

Ido
Ido
02/02/2019 1:34:23

Yes. Is the answers to all q

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/02/2019 2:12:47

אחלה פריוויו
לגבי קמבה, אני חושב שסרג'ו דייק גם לגביו, כשאמר: 'שורה ראשונה, כסא 23'.
בנוגע לניקס, שום דבר בהיסטוריה שלהם לא מעיד על כך, אבל אולי יש סיכוי. הקיץ הקרוב הולך להיות באלאגן, ולעיר הזו יש כוח משיכה עצום. כל מה שדרוש זה ניהול אינטליגנטי….

trusttheprocess
trusttheprocess
02/02/2019 2:22:20

LOL
אבא של אנתוני דייויס אומר שהבן שלו בחיים לא יחתום בסלטיקס אחרי מה שהם עשו לאייזיה תומאס …
תענוג ללקק את הדמעות של בוסטון , רק חסר שקיירי יברח לניקס(ואחרי מה שהוא אמר היום יש סיכוי טוב) ובוסטון תקועים עם 60 מליון דולר להורפורד והייוורד
LOL

אפלטון
אפלטון
02/02/2019 2:53:25

הכל תלוי במה בוסטון עושה העונה.
אם מגיעים לגמר הליגה קיירי נשאר, וגם דייויס יהפך לאופציה.
הלחץ עבר אל איינג', אבל זה היה צריך לקרות במוקדם או במאוחר.

אפלטון
אפלטון
02/02/2019 2:55:39

כספי עם קרע במיניסקוס גמר את העונה.
אולי הגיע הזמן לחזור לישראל?

עידן
עידן
02/02/2019 2:57:45
Reply to  אפלטון

כבר מתחילת השנה היה ברור שזו העונה האחרונה בנבא.רצה להשלים 10 שנים.

מלובני
מלובני
02/02/2019 3:03:21
Reply to  עידן

עשה את שלו יש להגיד

אפלטון
אפלטון
02/02/2019 3:04:35
Reply to  מלובני

לגמרי.
אולי שווה לעשות פוסט סיכום של הקריירה שלו בnba. בהחלט קריירה מכובדת, למרות שמרגיש מעט מפוספסת.

עידן
עידן
02/02/2019 3:08:50
Reply to  אפלטון

השנים הטובות היו בסקרמנטו.
גם עונת הרוקי וגם עונת הראש בראש עם קרי בקדנציה השניה שלו שם

Adiso33
Adiso33
02/02/2019 3:51:13

king george the great

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 3:56:38

שרודר השתגע

עידן
עידן
02/02/2019 4:05:41

שרודר עם 24 נק רק ברבע השני והרבע עוד לא נגמר

עידן
עידן
02/02/2019 4:11:16

ווסטברוק עם ניהול משחק מצויין והקפיצה שפול גורג עשה השנה מעבר למה שהוא כבר היה פשוט מדהימה

Adiso33
Adiso33
02/02/2019 4:12:06

משחק מושלם!
שרודר 24
ג'ורג' 26
ראס 12 אסיסטים
נואל עם איזה 4 בלוקים
אדאמס נשך בהתחלה

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 4:13:43
Reply to  Adiso33

הולכים לחצי של גארבג׳ טיים? רק שלא יעשו התקף לב כרגיל

Adiso33
Adiso33
02/02/2019 4:26:18
Reply to  דה שוט

רק הם מסוגלים

עידן
עידן
02/02/2019 4:16:43

שנה שעברה 2 משחקי הפתיחה היו קליבלנד-בוסטון(הפציעה של הייורד)וגולדן סטייט-יוסטון ואלו בסופו של דבר היו גם הגמרים האיזוריים.
השנה 2 משחקי הפתיחה היו בוסטון-פילדלפיה וגולדן סטייט-אוקלהומה.
יש מצב לעוד פגיעה בול הגמרים האיזוריים

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 4:34:47
Reply to  עידן

בוסטון לא יעברו את המזרח. מילווקי, טורונטו ופילי (עם ביתיות) זה יותר מדי עבורם

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:42:40
Reply to  דה שוט

אחרי מה שקיירי אמר אתמול אני נאלץ להסכים איתך. הוא בדרך החוצה זה הולך להתפרק שם

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 4:30:27

ג׳ורג׳ ושרודר חוגגים במזרח

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:44:04
Reply to  דה שוט

יום א אנחנו מנגבים את בוסטון.

גורגי לגמרי בכושר MVP. מאבק כזה מטורף כמו השנה אני לא זוכר.

כרגע לדעתי זה

הארדן
יאניס
קרי
גורג
אמביד
קאווי

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 4:39:32

ראס עם TD חמישי רצוף

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:44:32
Reply to  דה שוט

הולך על מגיק כבר העונה עוד 17 נשאר

מאנו אוף דה דוד.
מאנו אוף דה דוד.
02/02/2019 4:51:38

חבל על כספי .
זו פציעה שקשה לחזור ממנה לשחק כדורסל בכלל.
הברכיים שלו אותתו כבר לפחות עונה וחצי על שחיקה חריפה .
הופתעתי שחזר לשחק פעם אחר פעם מצביע על רצון אדיר.
אך היה די ברור כי קבוצות בבירור גולן סטייט גם אם לא פירסמו זאת חששו מאד ממצב הברכיים
כספי בריא היה שוה היום חוזה של 8עד 10 מליון לעונה .
אך למיטב זכרוני הבעיות הופיעו די מהר בקריירה שלו ,.

המשגיח
המשגיח
02/02/2019 6:29:58

באמת חבל.
יכולים לצחוק ולזלזל בו כמה שרוצים אבל הפציעות לגמרי הרסו לו את הקריירה

מאנו אוף דה דוד.
מאנו אוף דה דוד.
02/02/2019 5:04:11

לפי מקורות זרים כספי יעבור ניתוח בקרוב ויחזור לאחר שישה שבועות.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/02/2019 5:30:29

דנבר עם שני גבוהים בחמשייה. יוסטון עם אפס. זה מצ'אפ!

אבי יחיאל
02/02/2019 5:35:23

אפשר קישור ליוסטון?

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:38:58
ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/02/2019 5:39:40

דנבר יורדת מהרבע הראשון עם סחרחורת. יוסטון עם 43 נקודות ברבע ומרגיש שדנבר יצאו בזול

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:40:26

בלי גאמל מורי סקורר מס 2 ושחקן ההגנה הכי טוב שלהם הסיכוי יורד דרסטית

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:39:52

מורי לא משחק אז זה של יוסטון היום. ההגנה של מורי גם קריטית מאד, זה לא רק הנק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 5:40:09

שמעון אכלנו אותה עם קיירי?

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:41:10

לגמרי אכלנו אותה

אחרי אתמול יש לי הרגשה שהוא עושה בבוסטוניה לברון 2010 ומחרבן להם את הפלייאוף גם ועפים סיבוב 2

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:41:55

לצערי אני מאמין שהוא בלייקרס. אבל היי יהיה לנו הזדמנות להיות לטובות שיקוצי המפרץ 🙂

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:47:50

הרי רק לפני כמה חודשים ששאלו אותו הוא אמר שהוא ממשיך בבוסטון. אתמול הוא ענה תשובות של שיקוץ/קאפסנייק. מקווה שאיינג הבין את הרמז והוא לא כמו דמפס

דנבר בזוןןן

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 5:52:25
Reply to  חרש עץ

הלוואי שיכניס לאיינג', נקמה על תומאס

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:53:45
Reply to  דה שוט

חחח זה יהיה כ"כ מצחיק, זה יקרה גם נראה לי. יהיה מצחיק אם יום ה הבא קיירי במיניסוטה 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:03:04
Reply to  חרש עץ

הייתי שולח אותו לממפיס תמורת קונלי ומשחד אותם בכמה בחירות דראפט לבנייה מחדש.
קונלי תפור על בוסטון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:00:40
Reply to  דה שוט

תשמע תומאס יצא דביל עם הכפכפי ברינקס. עלה לו קצת הפיפי למוח.
וגם כשיש לך את קיירי אתה הולך על זה.

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 6:02:07

תאכלס – צודק (באמת קשה לוותר על טרייד כזה)

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:04:20

כן יודע בלתי אפשרי לוותר על טרייד כזה. סתם יצחיק אותי אבל. קיירי הולך לעשות דוראנט 2. לפרק קונטנדרית ולעבור לקבוצת כוכבים (שונה מדיוויס ולברון שעזבו קבוצות פח).

אבל קיירי לפחות רמז לאיינג על זה. כמו שדיוויס ולברון רמזו.

הקאפסנייק היה היחיד שעשה בהפתעה במחשכים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 5:59:11
Reply to  חרש עץ

הבעיה שאיינג' לא יכול לעשות כלום.
חוץ מלהעביר אותו כבר עכשיו לשיקוץ תמורת משהו.
מסתבר שקיירי היה זהב של שוטים.
נדבק בלברוניטיס כרוני בקליבלנד ועכשיו המחלה התפרצה.
ההתרחשויות יותר מדי מהירות וגדולות, אני כבר לא מספיק לעקוב אחריהן, כבר לא יודע מי נגד מי, אנחנו חיים באופרת סבון מבית היוצר של השיקוץ. שיפרוש כבר וייצא מחיינו ונוכל לחזור להתעסק בכדורסל.

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:02:32

חחח היפים והאמיצים, מה חשבת סתם נתתי את הכותרת?

זה יתחיל בקרוב עם סימונס בפילי, הוא חתום בתאגיד, חכה….עונה שניים ויש פאסיב ארסיב על אמביד, זריעת ספינים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:05:23
Reply to  חרש עץ

המכוערים והפחדנים

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 6:03:17

שיטת הטריידים היא בדיחה, אבל אין לי כוח להילחם בטחנות רוח, לפחות יש דד ליין, אז נוכל להירגע ולראות מי משחק איפה

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:04:41
Reply to  דה שוט

זה יהיה בקיץ. קיירי יגיע רק בקיץ.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
02/02/2019 5:45:06

ההגנה של דנבר זה פח אחד גדול,יוקיץ' עשה שידרוג בהגנה שלו, בשנה שעברה הוא לא יכל לשמור על שולחן, והשנה הוא לא יכול לשמור כל כיסא.

מארי זה משחק אחד טוב 22 גרועים, האריס לא מוצא את עצמו וכל יום נפצע מחדש, מילסאפ גמור מאז העונה המטורפת של ההוקס ב2015.

מה שמחזיק את דנבר זה הצוות המסייע שלא נותנים לו מספיק כבוד בליגה ביסלי ומוריס ביעקר, והמשחק ההתקפי של יוקיץ' שהוא נמצא בטופ של הליגה.

לפלייאוף זה לא יחזיק, הם פשוט לא עומדים בקצב ובמשחק ריצה, הם הושמדו מול גולדן יוסטון רוצחת אותם בכל מפגש,וגם מול הלייקרס הם נפלו.

הסיכוי הכי טוב שלהם זה לפגוש את ראס או את יוטה.

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:49:40

מורי מגן על העונה חמישיית הגנה 1, בלעדיו אין פרימיטר. האריס גמור בן 23 עם גיליון פציעות של בן 35 ויש לי הרגשה שהוא יחמיץ גם את הפלייאוף.

דנבר חייבים טרייד על האריס שעוד יש לו ערך ופוטנציאל שיווקי ועל מיילסאפט. הייתי הולך בכל הכוח על ברדלי ביל

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 5:49:42

מאיפה יוסטון הגרילו את פריד הזה? אחלה שיחוק שלהם

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:50:53
Reply to  דה שוט

אצל הארדן יש החאייה של קריירה

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:51:39
Reply to  דה שוט

מה אתה אומר על קיירי דה שוט?

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 5:53:44
Reply to  חרש עץ

כתבתי לך למעלה – הלוואי שיעזוב את בוסטון – מגיע לאיינג' על הציניות שלו

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:50:26

ביזליייי דנבר חוזרים

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:53:02

פרסטי הפך כרמלו לשרודר=גאון

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:54:58

ביזלי עושה גריל ליוסטון דנבר ביתרון

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:55:55

ראיתם איך טאקר צעק על הארדן שטעה בחילוף בהגנה :). הארדן מאד נוח כוכב אחר היה עושה שיקוץ

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:08:04
Reply to  חרש עץ

כי הארדן הוא ניהליסט. לא אכפת לו מכלום.
לא מהגנה, לא מצעקות של טאקר.
כל עוד יש מועדון חשפנות פתוח אחרי המשחק הכל סבבה.

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:11:19

כן הוא וקליי אותו אופי… בשאנטי לגמרי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:23:48
Reply to  חרש עץ

ממש לא. קליי מלא בפאסון אבל מאחד אכפתי.
הארדן פשוט שם ז' על הכל חוץ מעצמו.

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 6:19:12
Reply to  חרש עץ

תחזור למשחק של אוק' סיטי, כמה דקות לסיום, ראס כועס שהשופטים שורקים חוץ נגדו, מסתובב לספסל, נותן סימן לנאדר שיחליף אותו, נאדר קופץ, ראס יורד לקצה הספסל דרך קו הבסיס, דונובן אפילו לא שם לב שכל זה קרה. LOL

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 5:57:11

דנבר קשוחים עם ה-1600 מ' גובה שלהם, לצערי כנראה נפגוש אותם בפלייאוף וכנראה בלי ביתיות. הם חייבים להתחיל להפסיד קצת

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:58:29
Reply to  דה שוט

לדנבר יש את החמישייה השנייה הכי טובה בליגה יחד הם בוסטון. הם טוחנים כל מחליפים

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 6:06:57
Reply to  חרש עץ

לגמרי, מזעזע

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 5:57:58

מונטה מוריס אחלה סקורר מחליף. ריברס עם רק רשת (איירבול שפוגע ברשת)

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:00:29

עכשיו הראו שהארדן סיים את ינואר עם ממוצע 61 נק, החודש אחד עם הממוצע הגבוה בהיסטוריה!

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:00:56

מונטה מוריס מנגב את יוסטון המכתש מתחיל לעבוד בקולורדו

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:05:17

דנבר בקצב של 80+ב חצי חחחחחחחחחח מאליק ביזלי ומוריס רוצחים אותם

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:07:04

דנבר היא הקבוצה שעברה הכי הרבה פציעות העונה. אם הם בסגל מלא ובריא בפלייאוף לדעתי הם בגמר המערב מול גולדן

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 6:13:44
Reply to  חרש עץ

יהיה קשה לעבור אותם בלי יתרון ביתיות אבל יש כמה כרישים במערב – אחד הגדולים – לייקרס מסיימים מקום 7 (לברון יעשה להם טורונטו)

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:15:28
Reply to  דה שוט

עם דיוויס אולי…גם אז אני עם דנבר אבל בסידרה קשה…

בלי דוויס דנבר מנגבים אותו מורי זה לא לאורי. זה בין הסוויפ לגנטלמני לדנבר

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:10:33

המכתש עובד חזק. דנבר לא לוקחים אבל ריב בכלל בהגנה אבל 83 נק במחצית!!!!

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 6:10:36

ביסלי השתגע, מילסאפ גולם – תעשה טיפ

המשגיח
המשגיח
02/02/2019 6:13:48

בוקר אור. המחשב מראה לי שדנבר קלעה 83 נק' במחצית.
אבדוק שהוא בסדר ואחזור

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:21:59
Reply to  המשגיח

יוסטון קלעה 43 ברבע

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:21:16

קבל שמעון:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9khqafx
קיירי והייוורד תמורת קונלי וגאסול.
בוסטון משתפרת לדעתי.
הצמד מממפיס מאוד מתאים לה והם יכולים לסיים אצלה את הקריירה ולהגיע להישגים בשנים שנותרו.
ממפיס מתחילה לבנות לעתיד, תבנה על חזרה של הייוורד לכושר משחק באיזי.
אפשר להחליק לה את הטרייד עם בחירות סיבוב ראשון לבנייה לעתיד או עם רוזיר.
בקיץ יתפנה מקום להחתמה גדולה או שתעשה מהלך ותשלח את קיירי עכשיו ללייקרס תמורת הצעירים ופופ.
win-win-win

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:30:45

מסכים. אבל לא יקרה במציאות. מעדיף את הטרייד של ממפיס. אין לבוסטון מה לעשות עם צעירי הלייקרס למעט קוזמה ולייקרס שומרים אותם לדיוויס יודעים שקיירי יגיע חינם. לא בא לי על גאסול אבל ניקח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:36:09
Reply to  חרש עץ

הכוונה שממפיס תשלח את קיירי – ראה הטרייד המשולש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:34:54

והנה דוגמא לטרייד משולש:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd7wzbe2
ממפיס מקבלת גם בחירות מבוסטון.
במקום מגי יכול להיות גם הארט או כל אחד אחר.
במקום לונזו יכול להיות רונדו.

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 7:29:15

אחלה טרייד אבל לייקרס ילכו על זה רק אם יראו שנ"א מוכנה לוותר על השחקנים לונזו וחוזה נגמר של פופ.
שחקני הלייקרס כולם שמורים לדיוויס. קיירי מגיע בחינם בקיץ למה להם לתת נכסים? אלא אם נ"א אומרים את אלו אני לא רוצה ואז בוסטון מסכימים וקיירי מגיע ביום ה.

דיוויס לדעתי יגיע ביום ה וקיירי בקיץ בחינם. 2 הסופרסטארים של לברון יהיו שם כמו שהיה ברור מההתחלה וכמו שלברון תכנן. פול גורג רק עיכב לו את זה לחצי שנה. ואם איכשהו קיירי לא יגיע אז קמבה יגיע או באטלר מישהו יגיע.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/02/2019 6:35:53

קניתי
לחשוב על מארק בסנטר והורפורד בפאוור נראה לי נפלא.
קיירי כבר בדרך למקום אחר והייווארד לא בעניינים.
דייוויס לא מגיע ולא יגיע אז תנו מפתחות לטייטום ובראון ורוזייר וקחו את 3 בחירות הדרפט השנה. נסו להמיר אותה בבחירה מספר 1 או 2 ורוצו עם מה שיש. בראון חוזר לעניינים בשבועיים האחרונים ובקרוב יחזור לחמישייה הפותחת.
הרכב פותח: קונלי, בראון, טייטום, הורפורד וגאסול.
אבל איינג לא יעשה טרייד על קיירי כי הוא חושב שיש לו צאנס להגיע לגמר האן בי איי השנה….
חלומות באספמיה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:38:01

אם יש מישהו שמסוגל ללחוץ על ההדק זה איינג'.
מג'יק ברור שקונה את הטרייד המשולש.
נותרה רק ממפיס – ולדעתי היא מקבלת מספיק עתיד בשבילה ושווה לה.

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:42:58

לצערי הפעם אנו מסכימים

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 6:31:17

ההגנה של יוסטון זה כמו ההגנה של בלגיה במלחמת העולם השניה

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:35:13
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/02/2019 6:36:24
Reply to  דה שוט

חחחחחח2X

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:38:37
Reply to  דה שוט

חחח x3

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:35:03

חחחח איפה היה עבירה של יוקיץ???

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/02/2019 6:40:19

יוקיץ עם אינטליגנציית משחק עילאית. הלוואי שיגיעו השנה לגמר האן בי איי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 6:41:44

דנבר הגיעה ראשונה ל-100 ולכן-
…אה, זה רק רבע שלישי…

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 6:41:55

קרייג בתחרות דאנקים היום

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 6:42:30

שמעון צדקת – החמישיה השנייה של דנבר מפחידה

אבי יחיאל
02/02/2019 6:47:44

אריק גורדון נפצע הרטשטיין נכנס יוסטון ויתרה על המשחק…. לא שזה היה עוזר לה אם לא הייתה מוותרת

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 6:48:45

הארדן עם 21 ויש למשחק מחר ביוטה – מוציאים אותו?

Adiso33
Adiso33
02/02/2019 6:59:01

בזמנים אלה של כוכבים ההופכים לשיקוצים ולנחשים ג'ורג' וראס הופכים לצדיקים ואוהדים צריכים לתמוך בכוכבים האלה ההולכים נגד הזרם המסוכן והקיצוני ההולך ומחמיר מעונה לעונה.

גיא רוזן
גיא רוזן
02/02/2019 7:02:41
Reply to  Adiso33

???
כבר שכחת איך ג'ורג' הגיע לת'אנדר?
בדיוק כמו דייויס, שנה וחצי לפני תום החוזה הוא הודיע שהוא לא חותם מחדש, וביקש טרייד כאשר הלייקרס הם היעד המועדף עליו.

Adiso33
Adiso33
02/02/2019 7:07:47

השאלה היא למה הוא נשאר במקום נידח כמו אוקלהומה אחרי הכל?

גיא רוזן
גיא רוזן
02/02/2019 7:17:23
Reply to  Adiso33

לא ברור לי למה זה רלוונטי כאשר ניגשים לשפוט את התנהלותו של ג'ורג'.
בדיוק כמו דייויס, ובאותו תזמון, ג'ורג' ביקש לעזוב את קבוצתו,
ובדיוק כמו דייויס, הוא ציין את הלייקרס כיעד המועדף עליו.
.
כמובן שלמטבע יש יותר מצד אחד.
במקרה של ג'ורג' והת'אנדר, הצד החיובי זה הניהול של פרסטי, שידע לקחת את ההימור באותו טרייד,
ושבנה את הבסיס שעזר לג'ורג' לבחור בת'אנדר בטווח הארוך.
.
אם המשפט "כוכבים ההופכים לשיקוצים ולנחשים" תופס לגבי דייויס,
אז לא ברור לי איך הוא לא תופס גם לגביו של ג'ורג'.

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 7:25:12

למעט קאפסנייק וקיירי אם יברח השאר עשו לגיטימים. היו בקבוצות זבל בלי עתיד.

דוראנט פירק קונטנדרית עם סיכוי גבוה לטבעת. קיירי בדרך לעשות את זה גם רק שאצלו יש פחות סיכוי לאליפות. שניהם שונים מהותית הם מפרקים קונטנדרית סתם ככה…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/02/2019 7:49:15

100+

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/02/2019 7:09:09

לדעתי הוא התכוון יותר לראס.
שחקנים כמו ראס וקובי נהיו נדירים מאד.
מעניין אם ראס יישאר באוק עד סוף הקריירה?

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 7:20:10

ישאר ראס אוק לגמרי היו לו מיליון הזדמנויות לעבור

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/02/2019 8:05:38
Reply to  חרש עץ

אתה לא לו קח בחשבון את המנהלה של אוק שיכולה להחליט שהגיע הזמן להתפטר ממנו…

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 7:13:41
Reply to  Adiso33

הפוך חבריקו – הכוכבים צריכים לפרק את הקבוצות – הג'יאמים מקבלים זקפה מלהזיז שחקנים (ומשפחות) כמו אבני משחק על לוח.

ברבור שחור
ברבור שחור
02/02/2019 7:05:42

לא ידעתי שבקולורדו יש שחיטה כשרה

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 7:12:02

הארדן הזה זה שעלול – עוד יגיע ל-30

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/02/2019 7:12:15

לדנוור יש מאמן מעולה, אין ספק.

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 7:14:06

+ 100

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 7:19:31

מאמן העונה

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 7:19:02

הארדן עם 27 – יש מתח

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 7:19:17

דנבר זה מגבונים בעמ מנגבים אותך לגמרי

הייט אשברי
הייט אשברי
02/02/2019 7:19:37

השיקוצון נשאר על המגרש רק כדי להגיע ל-30 נק' . חחח .

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/02/2019 7:20:09

הארדן עם 30 אפשר ללכת לישון

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/02/2019 7:30:21

נומי נומי ילדתי
נומי נומי נום
הזקן הלך לעבודה שתל 30 בפנים.
חזר הבית בבושה
ליוקיץ נקשור סרטים…

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 7:20:20

טבח בקולורדו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/02/2019 7:20:55

הקטע של הדקה בדנוור מצחיק ברמות. יוקיץ שם 4 בחפירות ועוד 2 מהקו ב 3 התקפות רציפות וקינח באסיסט של עוד 2 נקודות.
שני הסלים הראשונית הוא התלונן שלא שרקו עבירות לזכותו. אחרי ה 2 מהקו, השיקוץ המזוקן התלונן שנותנים ליוקיץ יותר עבירות ממנו…
LOL

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 7:21:49

חחחחחח

דה שוט
דה שוט
02/02/2019 7:21:13

הארדן גדול – עשה את זה בסטייל – לא בחזירות. כל הכבוד לו

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 7:21:32

ואמרים שראס ולברון רודפים אחרי סטט ושיאים חח כל הכוכבים עושים זאת כולם. אם יש שיאים ורצפים הולכים על זה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/02/2019 7:21:42

דאנטוני הרים הרגע דגל לבן מפונפן

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
02/02/2019 7:25:18

זה לא דגל דוקטור, זה אייזיאה הרטנשטיין, התורֶן הלבן מקצה הספסל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
02/02/2019 7:24:17

בצד אחד של האחוריים של יוקיץ יש יותר שכל מאשר במוח של מילסאפ…

חרש עץ
חרש עץ
02/02/2019 7:31:00

טריי יאנג!! עוד משחק של 28 נק ו-9 אס הבחור בזון לאחרונה. אין לו אוהדים פה יותר מידי אבל מגיע לו כבוד חבלז

Ljos
Ljos
02/02/2019 7:48:35

הייתי רוצה לתת את מלוא הקרדיט לניצחון לעוד הופעת MVP של יוקיץ' (הפעם, בלי מכשול בדרך, עם כל הכבוד לפאריד, ויש מלא כבוד), או לדברים מומצאים כמו הגנת העל של מרי, או לחזרה של ההרכב הראשון לראשונה מאז המשחק השני (זו לא דמעה על הלחי שלי),
אלא דווקא לשני החדשים בצוות התקיפה של פרופסור אקסווייר, מוריס וביסלי. הראשון מנהל משחק מדהים (לא חייבים להיות כוכב בשביל זה. הפתעה) ומוסיף המון גיוון להתקפה, השני התחיל לקבל דקות בגלל ההגנה שלו ופתאום גילינו שיש לו גם התקפה וששום פציעה לא יכולה להשבית אותו.
עכשיו, אם רק פרופ' אקס ימשיך לשחרר קצת את הקיבעון האוראלי שלו לטורי קרייג, ויבין למה דנבר יוצאת למשחקים כמו מלוע של תותח (מסוחררים, מבולבלים ובדרך כלל פוגעים בקיר), אני יכול להצביע עליו כעל ה-MIP של המאמנים.